Forum

Benachrichtigungen
Alles löschen

Russische Zirkustruppe Fraktion??

Pirate of the Black Flag
Active Member Customer

Nachdem ich mir die meisten FF-Videos angesehen habe, bemerkte ich, dass der Bär hier und da auftaucht, und es wird gesagt, dass der Bär nicht Teil des Gebiets ist, in dem Freebooter's Fate gespielt wird, aber die Sache ist, dass es einen Neue Fraktion geben könnte namens, die russische Zirkustruppe, sie hätten auf der anderen Seite der Insel marrooniert werden können und mussten durch den Dschungel laufen, und als sie in Longfall ankamen, hatten sie gegen die Amazonen gekämpft und die Zirkusbären sind "Krieger Bären" geworden, eine Starterbox könnte den Zirkusdirektor oder Zirkusdirektorin, 1 oder 2 Bären, die bärtige Dame oder den starken Mann haben, etwas in diese Richtung.

Hoffe es macht Sinn, ich musste das wirklich durchdenken, da mein Deutsch wirklich getestet wurde und es sich immer noch so anfühlt, als hätte ich viele Fehler gemacht.

After I have been watching most of the FF videos I noticed the bear comes up here and there, and it is said that the bear are not part of the area that Freebooter's Fate is played in, but the thing is that there could be made a new faction called, the Russian circus troupe, they could have been marrooned on the other side of the Island and had to walk though the jungle, and when they arrive in Longfall, they had been fighting the Amazons and the circus bears have become "warrior" bears, a starter box could have the circus Ringmaster or Ringmistress, 1 or 2 bears, the bearded lady or the Strong man, something in that direction.

Zitat
Themenstarter Veröffentlicht : 16/04/2021 6:00 am
Schlagwörter für Thema
Matelot
Reputable Member Customer

A few years ago there was a discussion in the forum about new crews and a "Wanderzirkus" was one of them.

I think such a crew could be at least a so called "Themenmannschaft" like "Whaitaua" or "Alter Adel".

I also think there should be more campaigns, where they have new figures for each crew, all around the theme of the campaign. With the circus there are already some figures which fit, like Romerto, Harlequina, or some figures from the Cult and pirates.

AntwortZitat
Veröffentlicht : 20/04/2021 5:48 am
Pirate of the Black Flag
Active Member Customer

@matelot I guess they could have the Keyword Circus which would mean when one have only characters with the Keywork Circus in one group they would get a special ability or some other thing... maybe they could even get Tiger, lions, and... well an elephant 🙂

AntwortZitat
Themenstarter Veröffentlicht : 26/04/2021 11:05 pm
Teilen: