Topic-icon Europe - Benelux

• grandwarlord
  • grandwarlords Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
28 Jan 2011 22:13 #4399 von grandwarlord
grandwarlord antwortete auf Europe - Benelux
hoi iedereen,
Wij spelen Freebooters Fate heel geregeld in onze club Tin Soldiers of Antwerp en het is echt een super leuk spel!

Hi Everybody,
We play Freebooters Fate on a regular base at our club Tin Soldiers of Antwerp and it really is a super game!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

• Crovax20
  • Crovax20s Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
29 Jan 2011 01:07 #4401 von Crovax20
Crovax20 antwortete auf Europe - Benelux
If you live nearby or in the Zaanstreek, Worst Case Saenario meets every friday evening from 19.00 till about 00.00-1.00. I am currently the only one who owns Freebooters Fate, but after demoing the game tonight a lot of people are interested and one already said he is going to buy his imperial armada starter box this week.

Als je in of nabij de Zaanstreek woont, Worst Case Saenario komt elke vrijdag bijeen in de Mini-Wonder te wormerveer. Op dit moment ben ik de enige met Freebooters Fate, maar na een demo spel te hebben gedaan vandaag zijn er een hoop mensen geinteresseerd en 1 iemand gaat de imperial armada starter box kopen deze week. Zie http://www.clubwcs.nl./ voor meer informatie over ons!

Mehr
27 Feb 2011 08:31 #4601 von Nilly
Nilly antwortete auf Europe - Benelux

Jotie schrieb: We should definitely do a 'get together' here in Belgium.

What about somewhere around the Easter holiday?

Indeed, why not? Should be great to see some other players here. At the Tin Soldiers of Antwerp, we have about six or seven players. Why don't you guys all come over?

• Fallen Angel
  • Fallen Angels Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
27 Feb 2011 12:28 #4604 von Fallen Angel
Fallen Angel antwortete auf Europe - Benelux
We are the Fallen Angels gaming club from Leuven and have every friday our regular meeting.
www.fallenangelsgamingclub.be

Playing;
Club game 'Battle Gear Gladiator', RPG, Anima Tactics, Blood Bowl, Wings of War, Historicals like Trafalgar,Napoleon, Blitzkrieg Commander, ... and now starting also with Freebooters Fate.
We have also a small gaming convention in september.

• Fallen Angel
  • Fallen Angels Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
28 Mai 2011 07:47 #5830 von Fallen Angel
On sat. 15 october 10u00 - 17u00, we are planning a Freeboothers Fate day event near Leuven Belgium.

Not a classic tournament systeme but ...
... more info later !!!

www.freebooterminiatures.de/en/forum/882

• Onimusha
  • Onimushas Avatar
  • Besucher
  • Besucher
16 Jun 2011 13:15 #6123 von Onimusha
Onimusha antwortete auf Europe - Benelux
Sounds great fallen Angel, I'll discuss it with my gaming buddies ( too bad the other gamesystem has fallen below the scope of many gamers there).

Anyway, the number of Fate players at my place has increased to 5 :D

• kryptovidicus
  • kryptovidicuss Avatar
  • Besucher
  • Besucher
19 Aug 2011 11:22 #6667 von kryptovidicus
kryptovidicus antwortete auf Europe - Benelux
Hey, Ik ben van Arendonk, Belgie. Ik en een aantal vrienden hebben een kleine club in het turnhoutse (meestal bij mij thuis). Wij spelen meestal op vrijdag avond, afhankelijk van werk en familiale omstandigheden. Momenteel hebben we nog geen FF gespeeld omdat we nog volop in de assemblage en schilderfase zitten. Ik heb al zeker één tegenstander, maar hoop dat in de toekomst ook de anderen zich geroepen gaan voelen.

• grandwarlord
  • grandwarlords Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
19 Aug 2011 14:24 #6671 von grandwarlord
grandwarlord antwortete auf Europe - Benelux

kryptovidicus schrieb: Hey, Ik ben van Arendonk, Belgie. Ik en een aantal vrienden hebben een kleine club in het turnhoutse (meestal bij mij thuis). Wij spelen meestal op vrijdag avond, afhankelijk van werk en familiale omstandigheden. Momenteel hebben we nog geen FF gespeeld omdat we nog volop in de assemblage en schilderfase zitten. Ik heb al zeker één tegenstander, maar hoop dat in de toekomst ook de anderen zich geroepen gaan voelen.

Hey kryptovidicus,
Als jullie graag eens andere tegenspelers tegenkomen mogen jullie gerust altijd eens afkomen naar ons, wij komen ook op vrijdagavond bijeen in ons clubhuis te Ekeren ( Antwerpen)
Je kan ook meer info over de club zien op www.tsoa.be
je kan me ook mailen via Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Vriendelijke groeten,
Dirk

• Fallen Angel
  • Fallen Angels Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
19 Aug 2011 14:48 #6672 von Fallen Angel
Of je bent ook altijd welkom op vrijdagavond in Leuven bij The Fallen Angels.

Op 15/10 hebben we het eerste dag event voor Freeboothers Fate.

www.wix.com/chowleader/ff15102011

• kryptovidicus
  • kryptovidicuss Avatar
  • Besucher
  • Besucher
19 Aug 2011 20:23 #6678 von kryptovidicus
kryptovidicus antwortete auf Europe - Benelux

Fallen Angel schrieb: Of je bent ook altijd welkom op vrijdagavond in Leuven bij The Fallen Angels.
Op 15/10 hebben we het eerste dag event voor Freeboothers Fate.
www.wix.com/chowleader/ff15102011

Ik ga proberen daar bij aanwezig te zijn! Maar omdat mijn vrouwtje dan kort bij de bevallingsdatum zit kan ik nog niets beloven :) . Leuven is wat ver om elke vrijdag naar toe te rijden. Maar misschien dat ik wel eens langskom mits mijn gezins situatie het toelaat ;) .
Tsoa ken ik al van Crisis. Misschien dat ik en eventueel nog enkele vrienden wel eens langskomen, Ekeren is ook niet zo ver. Anders treffen we elkaar misschien wel op Crisis zelf.

• Erwin Scheijde
  • Erwin Scheijdes Avatar
  • Bilgeratte / Bilge rat
  • Bilgeratte / Bilge rat
Mehr
22 Sep 2011 23:00 #7011 von Erwin Scheijde
Erwin Scheijde antwortete auf Europe - Benelux
I'm not playing yet but, i've ordered the book, cards and 2 starter boxes (goblins and pirates.)

Think i won't play it for a long time i'm painting them miniatures first but, heck if you wanna try i'm area Alphen aan den Rijn/Leiden although i can move to anywhere.

Ik speel het nog niet, heb het boek, kaarten en 2 starter sets (goblins en piraten) besteld.

Ik denk dat ik voorlopig ook nog niet speel omdat ik eerst mijn modellen in elkaar wil zetten maar als je wilt afspreken ik woon in Alphen aan den Rijn, omgev. Leiden en kan overal naartoe verplaatsen.

• Onimusha
  • Onimushas Avatar
  • Besucher
  • Besucher
08 Okt 2011 11:40 #7182 von Onimusha
Onimusha antwortete auf Europe - Benelux
Hallo Erwin,

Op dit forum zijn redelijk wat mensen die freebooters fate spelen/hebben, volgens mij zitten er ook een aantal bij jou in de buurt www.gwhobby.net/forum/index.php?topic=10160.0

Op crisis is er altijd een fate stand met Werner persoonlijk erbij ( ik ga vragen of hij mijn rulebook wil signeren)

Moderatoren: RüdiBratspies
Ladezeit der Seite: 0.119 Sekunden

Foren Suche

Stichwort

Letzte Beiträge

Warenkorb

Gesamtsumme:   0.00 EUR
Zum Warenkorb
Zum Seitenanfang
Mit der Nutzung unserer Dienste/Website erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden